24 lip 2009

Inauguracja

Dziś, o zazwyczaj dla mnie niepóźnej, aczkolwiek dziś jak najbardziej późnej porze, następuje uroczyste otwarcie mojego własnego bloga traktującego o muzyce. Szampan! Szampan dla wszystkich! 

Pomysł zrodził się w mojej głowie już jakiś czas temu, jak i wiele innych pomysłów będących efektem nadmiaru wolnego czasu [którego, jak na ironię, coraz mniej - ale nigdy nie może być za łatwo]. Zamierzam umieszczać tutaj głównie amatorskie recenzje albumów, okazyjnie koncertów [w wersjach dvd, jak również tych, w których sam uczestniczyłem], a jeszcze rzadziej muzycznych przemyśleń. Na pohybel profesjonalnym krytykom!

Chwilowo [a od chwili do wieczności krótka droga] na standardowym szablonie, bez zmiany kolorów, a nawet bez porządnego logo. Trochę wstyd, ale na brak umiejętności [czyt. chęci] większej rady nie ma.

Tak, jestem zboczony na punkcie nawiasów kwadratowych.

1 komentarz: